ההודעה האישית של ליפא ושני שירים חדשים שנחשפו • צפו וטקבקו

דוד קליגר 12 Comment on ההודעה האישית של ליפא ושני שירים חדשים שנחשפו • צפו וטקבקו

בשני קטעי וידאו שהתפרסמו נחשפו שני שירים חדשים של ליפא מתוך האלבומים שבדרך, במקביל הודיע ליפא על הפסקת שליחת קטעי הוידאו המפורסמים שלו שהפכו לשם דבר 'שני וחמישי'

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת סוף בין הזמנים הגיע ליפא לביקור קצר בארץ, במהלכו הופיע במלון רויאל בים המלח.

בזמן הקצר שנותר לו, הוא קפץ לאולפן של המעבד יואלי דיקמן ויחד הם עשו היסטוריה והקליטו עשרה שירים בלילה אחד, דבר חריג מאוד בנוף המוסיקלי, אבל ליפא זה ליפא ועם האנרגיות שלו אף אחד לא יכול לעמוד מולו, השניים לא ויתרו על קטע וידאו קצר שבסופו הם גם חושפים קטע משיר חדש באלבום – צפו:

לאחר ההקלטה מיהר ליפא לחזור לארה"ב שם הופיע בערב הוקרה לנגידים חסידי סאטמר, ובמהלך הערב בקטע מרגש מאוד הוא חשף שיר נוסף מתוך האלבום אותו הוא מקדיש לאביו, השיר מספר על לימוד התורה של החת"ס – צפו:

לקינוח קבלו את ההודעה האישית אותה העביר ליפא לשומעי לקחו, ליפא נהג לשלוח תקופה ארוכה קטעי וידאו שנקראו "שני וחמישי" מאחר והיה שולח אותם בימי שני וחמישי ומאוד הקפיד שיצאו באופן סדיר, בקטעי הוידאו היה ליפא נותן תמיד איזה ווארט על הפרשה, דברי הגות והשקפה קצרה וכן על זה הדרך.

בפעם האחרונה היינו ביום חמישי האחרון הודיע ליפא כי מעתה ואילך מי שרוצה לשמוע דברי הגות והשקפה יוכל לשמוע זאת מרבנים או ממרצים שונים, הוא יותר לא ישלח את הסרטונים שהפכו לשם דבר ומהיום והלאה הוא ישלח אך ורק קטעי מוסיקה, מסכימים איתו? לא מסכימים? צפו וטקבקו!



12 תגובות

מיין תגובות
    1. אז לא אהבת נו מה? אז אין לך מושג במוסיקה ..זה הכל

    2. לא אהבת? נו מה ?

    3. אם לא אהבת אז תגיד שאתה לא אוהב את ליפא כי זה בול ליפא

  1. 10

    איזהו חכם המכיר את מקומו, זמר זה לא מרצה ובודאי לא בענייני השקפה

  2. 9

    ליפא היקר והתותח אם לא היית עושה את הטעויות (כולם עושים טעויות) היית עוקף את פריד ובן דוד בהליכה אין כשרון וגאון מוסיקלי יותר ממך וצריך להיות טיפש גמור כדי להכחיש את הגאונות שלך

  3. 8

    ליפא הזמר הכי מעניין בכל המוזיקה החסידית

    מה הסיפור שהוא הולך שחור לבן

  4. 7

    ליפא היכן הפיאות היפהפיות שהיו לך פעם ??????? תחזיר אותם מה קרה לך